FANDOM

Tutaj są wszystkie spoilery nadchodzącym się sezonie 6 Na tej stronie dostaniecie liste odcinków z 6 sezonu.

loss

Światowa

Premiera

Polska

Prmiera

Odcc. Tytuł Polski Tytuł Ang.
02.01.2016 2016 55 Niesławny Infamous
03. ... 2016 56 Wróg Publiczny Numer Jeden Public Enemy Number One
09..... 2016 57 Szyfrowane Enkrypted
10.... 2016 58 Rosnące Nieszczęście Misfortune Rising
16... 2016 59 Na Życzenia i Modlitwy On a Wish and Prayer
17..... 2016 60 Moja Kolacja z Nadakhanem My Dinner with Nadakhan
23.... 2016 61 Mistrzowie Życzeń Wishmasters
24.... 2016 62 Ostatnia Deska Ratunku The Last Resort
30..... 2016 63 Operacja Lądowa Ho! Operation Land Ho!
31.... 2016 64 Droga Powrotna The Way Back

Oraz opis fabóły:

W sezonie 6 - Piraci - potężny dżin imieniem Nadakhan pojawi się w Ninjago i sprowadzi swoją załogę podniebnych piratów, by przejąć wyspę. Ninja muszą zatrzymać inwazję zanim potężny dżin zamieni ich wszystkie życzenia w koszmary. Ninja będą musieli się ukrywać, ponieważ nadakhan pzemienił sie w nich i np. okradał banki. Nya będzie musiała ubierać blond peruke i okulary. Lloyd - Kapelusz, Zane - czapke z daszkiem, Cole - kaptur, Jay - czapke, Kai - również czapke z daszkiem. Misako, Wu oraz Claus zostaną uwięzieni w lampie, a ronin dostanie nowy pistolet plazmowy. Ninja zostali uwięzieni w Kryptarium, gdzie Soto opowiedział im o wyspie (Wyspa tygrysiej wdowy) i o pająku, którego jad może pokonać Nadakhana.

Pozdrowienia od Fioletowy Ninja (możecie mówić Fioletka)  :)

I bonus

  • Jay Walker / Niebieski ninja  Szybki i pomysłowy Ninja Błyskawic. Jest zakochany w Nyi, w sezonie Reaktywacja rywalizował o nią z Colem. W odcinku Grobowiec losu, Jay widzi swoje przyszłe odbicie w skale z opaską na oku ( w 6 sezonie straci oko) . W 6 sezonie jego relacje z Nyą się polepszą. W sezonie 6 odkrywa, że był adoptowany, a jego prawdziwym ojcem jest sławny aktor (i filmowy idol Jaya). Nya powiedziała Jay'owi, że to co było między nimi to była przeszłość i są tylko przyjaciółmi. Gdy dowiedział się że Nadakhan jest na wolności, wpadł na pomysł by użyć magii Nadakhana, i żeby Nya zdobyła jego serce. Jay nie wiedział, że los całego zespołu będzie spoczywać na jego ramionach. W szóstej serii główny bohater.